ing.Dan Erceanu

ing.Dan Erceanu

sâmbătă, octombrie 10, 2009

Si la case mai mari...:CENTURA BUCURESTIULUI PROIECTATA GRESIT



Memorii laptop SODIMM DDR2 PC2 3200/4200/5300 400/533/667
5 RON
Podurile de la Tunari si Voluntari, care fac parte din Centura Capitalei, au fost proiectate gresit la doar doua benzi in timp ce soseaua are patru, ceea ce ar putea duce la blocaje in trafic.

Oficialii refac proiectele, pe alti bani, motiv pentru care lucrarea va ajunge in final la 240 milioane de euro, scrie Gandul.

Si aceasta nu este singura problema care va duce la intazierea, deja foarte mare, a predarii lucrarii. Podul care va traversa liniile de cale ferata la intersectia cu DN1 (Otopeni) a fost realizat doar in proportie de 12%, Compania de Autostrazi dand vina pe constructorul austriac Alpine Mayreder.

Austriecii au realizat intr-un an de zile doar 27% din lucrarile de largire a tronsonului cuprins intre DN1 si DN1A.

Cel de-al patrulea pod din centura de Nord are probleme cu un patron care a intentat 12 procese pentru a-si apara gazonul din fata firmei.

Alte doua tronsoane din centura Nord nici n-au fost atribuite constructorilor.

Asa se face ca indolenta unor constructori, greselile de proiectare, dificultatile intampinate in mutarea retelelor de electricitate, gaze, alimentare cu apa si canalizare, dar si zecile de procese intentate de proprietari nemultumiti ca li se expropriaza terenurile - toate fac ca lucrarile de largire la patru benzi a soselei de centura a Bucurestilor sa se desfasoare cu incetinitorul.

Trei din cele sase tronsoane ale Centurii Nord au ca termen de predare mai 2010, in timp ce doua dintre ele inca nu au fost atribuite constructorilor. Cele trei tronsoane care alcatuiesc Centura Sud ar trebui sa fie terminate in primul trimestru din 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu