ing.Dan Erceanu

ing.Dan Erceanu

marți, ianuarie 12, 2010

Sa construim singuri dar cum

Se stie foarte bine ca tot romanul spune ca se pricepe la constructii;pe multi am auzit spunind lucrul asta dind "sfaturi"ca la fotbal prietenilor si cunoscutilor
din detaliile traite din ultima experienta legate de constructii;
-eu as avea citeva amendamente la tot ce am scris mai sus,mai ales ca am vazut multe la viata mea si cred ca voi mai vedea multe;
Daca tot vrei sa construiesti de unul singur adica fara sa apelezi la o firma serioasa de constructii(prin firma serioasa intelegind o firma autorizata cu un CV de lucrari reprezentativ in spate , care pot fi aratate oricind si cu un oarecare numar de recomandari valabile),va trebui totusi sa indeplinesti citeva conditii minimale dar ,zic eu obligatorii:
-sa ai un PC sau un laptop ,conectate la internet ,un mobil pe aproape , o masina cu care te poti misca usor,sa dispui de un cont destul de garnisit ,nervi tari si o rabdare de otel;am cerut prea mult? sigur nu.Poate o sa va surprinda
de ce insiruirea aceasta de elemente atit de variate(o parte le intuiati altele nu) dar o sa vi le iau pe rind sa le explic si veti trage concluzia singurei de ce sunt ele obligatorii.Pentru masina cu care sa va puteti misca si contul cu bani suficienti nu mai insist;de asemenea cu sanatatea dvs. de fier care iar nu mai este un secret la ce este necesara;
La ce va trebuie calculatorul sau laptopul si telefonul mobil ,altceva decit sa navigati aiurea pe internet si sa vorbiti cu prietenii am sa va spun eu;
intra-adevar daca dispuneti de ele exista sanse serioase sa va vedeti si construind independent de contractele cu firmele dubioase,cu o oarecare detasare de presiunea lor si chiar mai ieftin ;pe internet exista posibilitatea de a va pune la curent foarte multe solutii corecte (tehnic) pentru proiectul dvs.si ,mai mult explicate pe intelesul dvs.,adrese pentru materiale de constructii sau meseriasi care le pun in opera;
ce este mai important(nu am lasat asta la sfarsit degeaba) ,folosind si calculatorul si mobilul sa intrati in legatura cu cineva extraordinar de util si necesar in demararea proiectului dvs.,un fel de avocat al dvs.pe probleme de constructii care se numeste Diriginte de santier autorizat;
cum faceti toate astea? nimic mai simplu intrind pe blogul : http://erceanu.blogspot.com/ sau apelind la numarele 0726123369/0746035813/0212244132;
de abia dupa ce v-ati asigurat ca aveti relatia stabilita cu o astfel de persoana tehnica folosind datele de mai sus putem sa ne intoarcem la primul aliniat si sa spunem linistiti ca pentru noi a construi o casa nu mai reprezinta nici un secret.
In articolele care vor urma in blogul acesta vor fi postate articole de specialiate, elementare dar totodata esentiale in demararea lucrarilor de constructii pe care le poate intelege oricine;ele reprezinta abecedarul lucrarilor de constructii de care e foarte mare nevoie;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu